Kaynimi Bastan Cikardim

Ben Almanyadan Ayse 24 yasinda 2 yilik evli, güzel, bakimli ve seksi bir kadinim. Esimle görücü usulü evlendik ve normal giden bir evlilik hayatimiz var. Sikayetlerim annesinle ve babasinla ayni evde oturmamiz ve berbat bir seks hayati. Kocamin yatakta tam bir faciya 2 yillik evliligimde hic orgazim olmadim. Üstelik kücük bir sike sahip ve beni bir türlü mutlu edemiyor. 

Arkadaslarim seks hayatlarini anlatirken ben hep kiskancla dinlerim. Ondan bende mutlu bir seks hayatim olmasi icin caba göstermeye basladim. Ilk önce bizimle ayni evde oturan kayinbabami göze koydum. Ama onun yasi ilerlediyi icin yatakta iyi olmadini düsünüp vazgectim bu fikrimden. Bundan 1 sene önce esimin büyük abisi 

Kenan esinle bir süre ayri yasadilar. O süre icindede bize tasinmisti. Kenan uzun boylu, yakisikli bir erkek yani kocamin tam tersi. Onu zaten ilk gördüyüm andan beri begenmisimdir. O bizde kaldikca beni onu arzulamaya basladim. Kocam benim üstümde beni sikerken bile onu düsündüm ve onu nasil bastan cikara bilirim diye planlar yapmaya baslamistim. 

Kocam is nedeniyle bir süre Türkiyede olcani aciklamisti bir gün. Ben üzülceme buna cok sevindim cünkü artik kaynimida bastan cikara bilirdim. Kocam gitti ve biz kaldik. Kaynimi banyodayken gözetler onunla sikismemi hayal etmeye basladim. Siki cok büyük ve kalin. Onu his etmek icin can atmaya basladim. 

Birgün kaynim baynodan cikip odasina gittini gördüm, üstünde sadece borzonu vardi. Odasinin kapsini biraz acik biraktiyi icin icerde 31 cektini gördüm ve o an ondan birsey istiyormusum gibi birden odaya girdim. O o halinle birden soktaydi. Bende oh kusura bakma deyim cikmaya calistim ama tabi istemiyordum. Oda üstünü örterek ne istiyorsun dedi. Bende seni dedim. Sasirdi. Ne demem bu dedi. Anladin iste seninle sikismek istiyorum dedim. Kardesin beni mutlu edemiyor bari sen et dedim. Oda olmaz öyle sey sen benim kardesim sayilirsiz deyip beni basindan atmaya calisiyordu.

Bende ona cok azdim bak sende azmisin bundan ne cikar dedim hic kimse duymaz. Annemler ne olcak dedi. Onlar evde yok gec gelir onlar dedim. Siki dimdikti oda istiyordu. Bu gece odama gel dedim kimse duymaz kimse görmez diye konustum. Ama simdilik deneme yap istersen dedim. Oda gel yala deyip ciplak halini sergilemisti yine. O yatakta oturuken ben önünde diz cöküp yalmaya basladim. 

Ben yaladikca o deli oluyordu bir süre sonra bosalcani anladim ve icime bosalmasin diye yalmayi biraktim oda yere bosalmisti. O bosalirken bende soynup onun önünce öyle durdum ve dimdik olan sikinin üsüte oturudum. Bacaklarimi beline baglayim harakete gectim oda o arada belimi tutup daha cok bastiriyordu. Ay deli oluyordum büyük sik ne güzelmis böyle.

20 daka sonra bosaldimi hisettim ve yorgun bir halde kenimdi yataga attim. ben öyle uzaniken oda beni yalmaya baslayim yine sikini amima sokup pompalamya basladi. yine 20 daka sonra bosaldik. Sonra bacaklarimi omuzuna atip ölye sikti o bitikten sonra götüme girdi. Cok zevk aliyordum resmen kivraniyordum altinda.Bu oynumuza gece devam ettik. Bütün gece sikistik ve kocam gelene kadarda yaptik. Kocam geldikten sonra firsat buldukca yine yaptik ve yine yapiyoruz.

Gönderen: lovergirl

6 yorum :

  1. Arayın bayanlar izmirden her türlü sex fantazi için 05352865024

    YanıtlaSil
  2. ZEKİ BAYANLARIN DİKKATİNE; Netten doğru insanı bulmak ne kadar saglıklıdır bilemem ama NE İSTEDİĞİMİ ÇOK İYİ BİLEN BİR ERKEK oldugum için burdayım. Felsefem şudur; Madem ki bir tatlı heyecan yaşayacaksam, herhangi bir bayan olmamalı ve mutlaka diğerlerinden FARKI olabilmeli (ki çok daha özel güzel ve anlamlı kalabilsin). Bu yüzden "sarışın olsun, evli bayan yada evli çift olsun, kapali olsun, çıtır veya olgun olsun...vs " gibi kişisel özellik şartlarım yok. YAŞI, MEDENİ DURUMU, RENGİ, TARZI, TÜRBANLISI, ÇITIRI, OLGUNU, HEMŞİRESİ, BANKACISI, ÖĞRENCİSİ veya EV HANIMI her ne olursa olsun yeter ki ; "Kendinden emin, Ne istediğini bilen, Zekasına ve KALİTESİNE güvenen, diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen, GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek bunu esas alabilecek bir HAVVA KIZI olsun. Benim gibi düşünen biri eger suan bu yazdıklarımı okuyorsa lütfen ulaşsın bana. > TAYLAN < (O. 5. O. 5 - 2. 4. 7 - 2. O. 5. 3)

    YanıtlaSil
  3. slm ben kenan tanışmak isteyen her yaştan bayanlar arayabilir 05078421347

    YanıtlaSil
  4. özkan 1,80 boyunda 84 kilo atletik vucudlü düzenli ve bakımlıyım 0543 403 3761 bartın karabük kastamonu zonguldak istanbul

    YanıtlaSil
  5. erkek isteyen gerçek bayanlar en iyi sikiciniz geldi skyp sezarvolki36@hotmail.com ekleyin sekse doyun karstayım evlı bekar genc yaslı acık kapalı farketmez herrsey gızlı ve guvenlı olacak

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben istanbul dan tolga gerçekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar hanimlar numaram 0507 501 3555arayin mutluluga ulasin yarim kalmamak garanti gizlilik önemli

    YanıtlaSil

 
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free jigolo