Kardeşimle Eşimden Habersiz Yaşadıklarım

selam size basımdan geçen gercek anımı anlatmak istiyorum burda okuduğum hikayeler çoğu bana gercek geldi çunku insanın basından boyle bir olay geçince inanıyor yasamamıs olsaydım asla inanmazdım ben ebru 33 yasında esmer sarısın bir bayanım 5 yıldır evliyim kocamı çok seviyorum uzun bir flortten sonra evlendik ve 2 yasında bir kızım var benim hikayem kardeşimle basımdan geçti kardeşim 3 ay once askerliğini bitirip izmire dondu ve bu bizi çok mutlu etmişti askerliğini sırnakta yaptı ne kadarda komando olmasa bizi korkutuyordu ama sonunda korkumuz bitmişti kardeşim gelmişti geldiği gece sabaha kadar uyumadık sohbet ettik ertesi gun eşim gece vardiyasına gidecekti ve kardeşime gel bende kal eniştende yok konusuruz seni çok özledim dedim kardeşim tamam ablacım dedi ve o aksam bize geçtik zaten annemlerle aramız dolmusla 45 dakkadı eşim saat 10 hazırlandı 12-8 vardiyasına gitmek için evden çıktı 

Biz kardeşimle oturuyorduk kızımda uyumustu sohbet sohbeti açtı saat 2 olmustu birer kahve yaptım birde sigara yaktık devam ediyorduk ogun üstümde mavi eşortman takımı vardı ama dardı butun vucut hatlarım belli oluyordu kardeşimi birkaç kez kalçalarıma bakarken gordum ve normal karşıladım adam 15 aydır askerdi ve normaldı ses etmedim ama içimde endise ve istek vardı kardeşime hos geldin hediyesi vermek istiyordum zaten çocukken bir kaç kez anne babamızı izlemiş ve birbirimize dokunmuş ve bakmıstık içimdeki istek iyice buyumustu ve kardeşime eeee askerlik bitti okadar erkeğin arasındadın gelince kutladını dedim nasıl dedi bende açıkca soyledim çoğu erkek askerden gelince yaaa bir genel eve gider yada sevgilisinin yanına dedim kardeşimde nerde ablaaaaaa dedi ama oyle bir dediki içim acıdı dertli dertli soyledi bende canım benim kıyamam dedim ve sohbete devam ettik 

Gozum durmadan kardeşimin penisine kayıyordu ve artık kardeşimle birlikte olmak hem ona yardımcı olmak istiyordum saat 4 de geliyordu ben kardeşime hdi yat geç oldu yarın konusuruz dedim ve odalarımıza çekildik yattık sabah olmustu eşim simit alıp gelmiş kavaltı yaptık eşim yattı kardeşim ben gidiyorum dedi bende nereye dedim çarşıda arkadaslarla bulusacağım dedi bende akşam gel dedim kardeşim yok abla gelmem deyince gel gel sana bir sürprizim var dedim nasıl olduysa birden bu çıktı ağzımdan neyse kardeşim gitti aksam oldu saat 9 gibi kardeşim geldi eşimle biraz sohbet ettiler asker anıları falan derken eşim işe gitmek için evden çıktı biraz kardeşimle oturduk kızımı uyuttum ve kardeşime ablacım sen otur ben dus alacağım dedim ve dusa girdim çıktım odama gittim giyindim üstüme südyen giymedim ve bir tişort giydim ev sıcak olduğundan dardı meme uçlarım belli oluyordu siyah bir kilot ve bir etek giydim ve saç kurutma makinasını alıp kardeşimin olduğu oda geldim ve kardeşimin karşısına oturup saçlarımı kurutmaya basladım ve bacak bacak üstüne attım üstümde etek olduğundan bacaklarım kardeşim gozlerinin onundedi arada saçlarımın arasından bakıyordum 

Kardeşim bacaklarıma bakıyordu yani benim bacaklarımda bakılmıcak gibi değil: ve saclarımı kurutup kardesimin karşısına oturdum ona durmadan frikik veriyordum oda hiçbir frikiği kaçırmıyordu benim vucudumu ateş basmıstı yanamıyacak hale gelmişti mutfağa gittim ve kardeşime gel sigara içelim dedim kardeşim geldi sandalyelere oturduk kardeşim onu kabarıktı sigara içerken birden aklıma birsey geldi sigaradan faydalanacaktım kardeşimi mutlu etmek ve bende mutlu olmak istiyordum ve sigaranın kulunu uzun sure kulluğe dokmedim ve yanlışlıklar kardeşimin eşortmanın üstüne doktum: ve aaa canım özur dilerim dedim ve kulu alma bahanesi ile penisinede dokundum hissetmistim ve sertti güldüm ama hepsini almadım kardeşim sadece bakıyordu kalan kısmınıda elimle süpürmek için dokundum ve iki defa oksadım üstünde kul kalmayınca kardeşim gozune baktım oda benim bacaklarıma bakıyordu gülerek sigarayı bir daha onun üzerine dokerek kulunu üstüne doktum kardeşim abla ben kullukmuyum dedi bende gülerek ne olacak ablan için kulluk olmak zormu dedim olurum dedi 

Ben kulu temizleme bahanesi ile yine iyice dokundum resen oksadım ve bir kaç saniye sonra kerdeşim kendi kulunu üzerine doktu ben kulluğum ben kulluğum dedi ve gülüştük ben temizlerm bitanem dedim ve temizledim ama elimi kardeşimin penisinden çekmedim elim ordadı kardeşim bacaklarıma bakıyor du ben yavas avas elimi hareket ettirmeye basladım ve uuuf canım bu nee al buyumus dedim kardeşimde eski günleri hatırlatarak eee ablacım eskiden çocuktuk şimdi buyuduk oda buyudu dedi bende onu kızdırmak için oğlum eşkiden bamyadı simdi olsa olsa sigara kadar olmustur dedim kardeşim kızarar guldu goster gorelim boyunu ozaman dedim oda kendin bak madem dedi bende bunun üzerine kardeşimin penisini çıkardım ve avuçladım kazık gibidi ve dediği gibi baya buyuktu bende buyumus buyumus dedim ama bırakmıyordum elimi asağı yukarı hareket ettirdim kardeşim geriye doğru yaslandı ben harekete devam ediyordum kardeşim abla kusacak şimdi dedi bende masadan peçete verdim ve devam ettim ve fazla geçmeden kardeşim elimi çekip penisini pecete ile kapattı ona bosaldı ve resmen baygın hal aldı bende gulerek ne oldu dedim kardesim abla 15 ay sonra ilk defa bir kadın dokundu dedi bende güldüm iyi bakalım dedim o arada kızım ağladı ona mama yedirdim ve oturma odasına geldim kardeşim tv izliyordu direk onun yanına oturdum güldüm neden güldüğümü sordu ben 15 ay sonra ilk dokunan ben olduğum geldi aklıma ondan dedim ve devamını getirdim

İstersen bir daha dokunayımda kussun Midesi temizlensin dedim oda tamam temizlensin dedi ve pijamasının üstünden bir daha dokunmaya basladım bu sefer kendi pijamasını ve baksını dizine kadar sıvadı oturdu ben iyice oksuyordum ve onu artık oksamak değil içimde hissetmek istiyordum kardeşimin elini tutarak bacağıma koydum bu hareketten sonra kardeşim bacağımı oksamaya basladı ve yavas yavas yukarı çıkarak kilodumun üstünden kadınlığıma dokunmaya basladı bende bacaklarımı biraz araladım daha rahat dokunması için kardeşim beni ben onu oksuyordum istediğim oluyordu kardeşim kilodumu yana doğru biraz çekip kadınlığıma ulastı ve dudakları arasında parmağını gezdirmeye basladı bende sulanmıstım ve orta parmağını içme sokar gibi yapıyordu bu beni iyice heyacanlandırdı tam ilersi olacaktı ki kızım ağladı onun yanına gittim geldiğimde kardeşim toplanmıstı ama daha penisi dimdikti bellidi kardeşime goz kırparak elinden tuttum ayağa kaldırdım onden giderek kardeşimi çektim ve yatak odasına girince kardeşim arkamdan sarıldı ve penisini kalçama değirerek memelerimi sıkarak ensemi opmeye basladı ve beni bu sekilde yatağa iktirdi eteğimi kaldırdı ben yatakta yatık pozisyondadım kalcalarımı yalamaya emmeye basladı 

Kilodumu çıkardı ve yere diz çokerek her yerimi yaladı kalçalarımı eli ile ayırdı kadinliğimi yaladı dilini içime sokuyordu çıldıracaktım bende dondum onu kendime üzerime çektip opüşmeye basladık opüsürken birbirimizi soyuyorduk ve kardeşim bas ucuma gelerek sikini ağzıma verdi ilk defa yalıyordum eşimin kini bile yalamadım ama kardeşime hayır diyemedim acemi gibi yaladığım bellidi kardeşim ağzımda hareket edince bende ağzıma açık tuttum ve kardeşim gidip gelmeye basladı sonra ağzımdan çıkarak bacak arama geçti ve içime girmeye basladı çıldırıyordum gidip gelmeye baslayınce kendimden geçtim -sik ablanı bitane daha hızlı ooooooo diye cümleler soylemeye basladım kardeşim daha da hızlandı sonra üzerimden kalktı ve yatıp beni üstüne çekti ben de kardeşimin sikini içime alır almaz deliler gibi zıplamaya basladım kardeşim memelerimi sıkıyordu ve fazla geçmeden ben bosaldım ve kardeşimin üzerine yığıldım kardeşim altımda git gel yapıyordu ve oda içime bosaldı ikimizde yığılıp kaldık sonra kalktık temizlendik ve odaya geçtik mutfağa gidip birer sigara içtik ama hiç konusmuyorduk sigaralar bitince ben kul tablasını yıkamak için bangoya doğru yoneldim kardeşimde arkamdan geldi ve beni mangoya yasladı ve sikini gotume surtmeye basladı abla bu benim en buyuk fantazım dedi bende gerçekleştirelim bitanem değince eteğimi sıyırdi kilodumu indirdi ve beni domalttı sikini amıma sokmaya basladı — ohhhhhh -ohhhh – evetttt evet harikasın ablacım ohhhhhhh ben inlemeye basladım kardeşim iyice hızlanıyordu saclarımı oksuyor çekiyor memelerimi sıkıyordu ve bu sekilde uzun sure gidip geldi sonra sandalyeye oturdu ve benide kucağına aldı ve ben kardeşimin sikinin üstünde deli gibi zıplıyordu oda kalçalarımı tutup destek veriyordu ilk kardeşim bosaldı arkasıdan ben bvosaldı ve ayağa kalktım bacaklarımdan kardeşimin dolleri akıyordu biraz opustuk ve sıra ile dus aldık saat 4 geliyordu ve yataklarımıza geçip yattık o gunden beri kardeşimle musait olduğumuz zamanlar ve eşimin gece vardiyasında olduğu zamanlar kardeşim bana kocalık yapıyor bende ona karılık şimdi nişanlı ama devam ediyoruz işte benim hikayemde bu bu yuzden çoğu hikaye bana gercek geliyor


17 yorum :

  1. Arayın bayanlar çiftler her türlü sex ve fantazi için izmirden 05352865024

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM BEN HAKAN....05373071055....SEXSI OPUSMEYI SEVISMEYI BENIMLE YASAYIN DISIM BENIM ICIN COK DEGERLIDIR GIZLILIKTE ONEMLIDIR BENIMLE YASAR BENIMLE BITER GERCEK INSAN GIBI BIRINI ARIYORSANIZ BURDAYIM

      Sil
  2. adım ismail eskişehir ve civarı 20 ila 60 yaş arası seksi seven bayanlar arayın evli bekar dul farketmez 05446263005

    YanıtlaSil
  3. ZEKİ BAYANLARIN DİKKATİNE; Netten doğru insanı bulmak ne kadar saglıklıdır bilemem ama NE İSTEDİĞİMİ ÇOK İYİ BİLEN BİR ERKEK oldugum için burdayım. Felsefem şudur; Madem ki bir tatlı heyecan yaşayacaksam, herhangi bir bayan olmamalı ve mutlaka diğerlerinden FARKI olabilmeli (ki çok daha özel güzel ve anlamlı kalabilsin). Bu yüzden "sarışın olsun, evli bayan yada evli çift olsun, kapali olsun, çıtır veya olgun olsun...vs " gibi kişisel özellik şartlarım yok. YAŞI, MEDENİ DURUMU, RENGİ, TARZI, TÜRBANLISI, ÇITIRI, OLGUNU, HEMŞİRESİ, BANKACISI, ÖĞRENCİSİ veya EV HANIMI her ne olursa olsun yeter ki ; "Kendinden emin, Ne istediğini bilen, Zekasına ve KALİTESİNE güvenen, diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen, GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek bunu esas alabilecek bir HAVVA KIZI olsun. Benim gibi düşünen biri eger suan bu yazdıklarımı okuyorsa lütfen ulaşsın bana. > TAYLAN < (O. 5. O. 5 - 2. 4. 7 - 2. O. 5. 3) taylan_duman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Güzel, hoş, narin ve azgın bayanlar, sizleri mutlu etmek için buradayım. temizliğin ve gizliliğin ön planda olduğu hiç unutamayacağımız bir heyecan ve macera yaşamak ve de mutluluktan uçmak için ekleyin...skype adresim de yakisikligenc41@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. slm ben izmirden can yaşım40 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler olgular kapalı çiftler dullar arayabilir çiftlerle deneyimim var her türlü fanteziye varım 0539 354 59 06 can_3535@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. k.maraş ta evim var yaşım 25 25-45 yaş arası evli veya dul bayanlarrrrr facebook skype yada telefonda sohbet muhabettlerine girmeden yatak odamı görmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz 507
    539 85 49 isteyenlere özelden fotoğraf atabilirim... bekliyorum. (özellikle oral sex sevenleri beklerim)

    YanıtlaSil
  7. mrb ist kaan ben akrep burcuyum anlamını biliyorsanız ve kendinizden eminseniz sizleri bekliyorum ayrıca sexste sınır tanımam yaşım 26 atletik yapılıyım daha önce çiftlerle bir çok deneyimim oldu benim için orda yaşanan orda kalır kendine güvene ensest ve evli çiftleri bekliyorum 0542 310 68 23

    YanıtlaSil
  8. erkek isteyen gerçek bayanlar en iyi sikiciniz geldi skyp sezarvolki36@hotmail.com ekleyin sekse doyun karstayım evlı bekar genc yaslı acık kapalı farketmez herrsey gızlı ve guvenlı olacak

    YanıtlaSil
  9. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim. Volkan 0545 697 63 00 Adana ve çevresi

    YanıtlaSil
  10. azan sulanan evli dul genç yaşlı ensest liseli türbanlı tombul kocası tatmin edemeyen gizli takipçi ev hanımı bayanlar arayın boşalın 0539 203 15 90

    YanıtlaSil
  11. Mrb bayanlar ve evli çiftler ben emre sex hayatı monotonlaşmış aynı şeylerden sıkılmış olup farklı tecrübeler denemek isteyenler.eşini paylaşmaktan haz duyanlar .her zaman arayabılır veya mesaj atabılırsınız.tabiki sadece sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir yaş hiç sorun değil ayrıca saygı cercevesinde seviyeli bir sohbet te edebiliriz. hayatta herşey sexten ibaret degildir.telim 507 493 7258 beklıyorum aramanızı emre_03_58@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. GÜVENILIR BAYANLAR veya EVLI ÇIFTLERIN DİKKATİNE;
    Netten doğru insanı bulmak ne kadar saglıklıdır
    bilemem ama NE İSTEDİĞİMİ ÇOK İYİ BİLEN BİR
    ERKEK oldugum için burdayım. Kabul edilsin yada
    edilmesin çoğumuzun içindeki ;
    Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye
    dokunabilme, onu tatmak ve
    dayanılmaz hafifligini duyumsama istegini görmezden
    gelemeyiz.
    Fakat bunun icin doğru KADIN veya doğru ERKEK
    kaygısını da yaşamiyor değiliz.
    Burdan yola çıkarsam , madem ki biri olacak, bu
    herhangi bir bayan olmamalı
    ve mutlaka diğerlerinden FARKI olabilmeli. Bu yüzden
    “sarışınmış, evliymiş, dulmuş, kapaliymiş, citiriymis …vs

    gibi gereksiz şartlarım yok. YAŞI, MEDENİ
    DURUMU,RENGİ, TARZI, TÜRBANLISI, ÇITIRI, OLGUNU
    her ne olursa olsun yeter ki ;
    “Kendinden emin, Ne istediğini bilen, Zekasına ve
    KALİTESİNE güvenen, diğer
    bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen,
    GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem
    verebilecek bunu esas alabilecek bir HAVVA KIZI olsun.
    Benim gibi düşünen biri eger
    suan bu yazdıklarımı okuyorsa lütfen ulaşsın bana.
    (BURSA- İST- ANK- İZMİR tercihimdir) TAYLAN
    taylan_duman@hotmail.com
    TAYLAN < (O. 5. O. 5 – 2. 4. 7 – 2. O. 5. 3) ( besyuzbes
    - iki yuz kirk yedi - yirmi - elliüç )

    YanıtlaSil
  13. slm istanbuldan gizlililige ve güvene önem veren reel ilk deneyımını doyumsuz yaşamak isteyen türbanlı bakire bayanlarliseli kızlar msj atın05433461095 ekleyin a.tuncer_34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Agri van dogubeyazit istanbul izmit gebze adana bursa evli mutsuz dul durut seksi bayanlar arasn 05343331651

    YanıtlaSil
  15. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  16. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil

 
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free jigolo