Kabinde Adını Bile Bilmediğim Adamla Seviştim

Hikayeye nasıl gireceğimi bilemedim. Düşündüm taşındım. En sonunda direkt dış görünüşümü anlatarak başlayayım dedim. Bu şekilde beni hayal etmeye başlayabilirsiniz icon smile Kabinde Adını Bile Bilmediğim Adamla Seviştim Ben 27 yaşında, çalışan, yeni boşanmış ve 1.60 boyunda esmer bir bayanım. Bir genç kız gibi küçük göğüslerimin ve yuvarlak kalçalarımın olduğunu söylerler. Tatile çıkmadan önce bir mayo veya bikini almak sürekli aklımdaydı. Tatile çıkmama da 2 gün kalmıştı. İş yerim cehennemin dibi olduğu için sabah çok erken yollara düşüyorum. O gün de öyleydi. Sabah erkenden o açık dükkanı görünce bu bikini işini çözebileceğim için çok sevinmiştim. İçeri girdim. Çok erken bir saat olduğunda ki yaklaşık 7.15 dükkanda benden başka hiçbir müşteri yoktu. Hatta neredeyse sokakta bile. Önce günaydın deyip gülümsedikten sonra vitrindeki bikiniyi denemek istediğimi söyledim. İçerideki 30-35 yaşlarında, 175-180 boylarında , biraz kilolu ama çok değil, yakışıklı esmer bey vücuduma şöyle bir bakarak günaydın, 40 beden mi giyiyorsunuz dedi.

Kafamı salladım ve uzattığı bikinileri denemek için kabine girdim. Bikinileri bir bir giyiyor sonra aynanın karşısında uzun uzun bakıyordum. Çünkü bir türlü karar veremiyordum. Daha sonra adının Engin olduğunu söyleyen bu bey benden uzun süre ses çıkmayınca merak etmiş olmalı ve üzerimdekilerin uyup uymadığını, beğenip beğenmediğimi sordu. Karar veremediğimi söylemek için perdeyi araladım. Dışarı çıkıp kendisine fikir danışabileceğimi, hiç çekinmemem gerektiğini söyledi ve beni dışarıya aldı. Bikininin alt kısmı epeyce cüretkardı, neredeyse 2 taraftan da görünecekti vajinam. Bana çok yakıştığını, ancak bir de diğer bikiniyi denememi, onun da çok yakışacağını söyledi.  Diğer bikini daha da beterdi. Resmen her yanım ortadaydı. Böyle bir bikiniyi kim giyerdi! Ona söyledim. Bu bikini çok açık dedim. O da eliyle bikinimin açık olan yerlerini düzeltmeye başladı. Ancak bu bir anlık temas beni acayip etkiledi resmen tahrik etti! Başka bir bikini bahanesiyle kendimi resmen kabine attım. Ama perdeyi biraz aralık bıraktım. Arkam dönüktü.  Ancak yüzüm aynadan onun açısıyla görünmüyordu. Beni çaktırmadan izleyeceğini biliyordum.

Bu yüzden klasik bir şekilde önce bikinin üstünü daha sonra da altını değiştirmedim. Önce tamamen soyundum. Daha sonra yavaş yavaş giyindim.  Yine minicik bir bikini giyiyordum. Sanki bunları bilerek vermişti bana en az 2 beden küçük gibi duruyorlardı. Üstelik tipi de acaipti üstü sadece neredeyse meme uçlarımı örtecek kadar bir kumaş parçasıydı. Altı ise tamamen oyuk, sanki bacaklarımın arasından geçen küçük bir bez parçası iplerle iki yana bağlanıyordu. Bana, sanki beni izlemiyormuş gibi ipleri bağlamada sorun yaşıyorsam yardımcı olabileceğini söyledi tam o an. Ben de tabi ki kabul ettim. Perdeyi açtığında neredeyse karşısında çırılçıplak duruyordum. Ellerimle ipler düşmesin diye tutuyordum. Üstünü de arkadan gelişi güzel bağlamıştım. Engin de içeri girip yere diz çökün ve bikinimin iplerini eline aldı. Bağlarken kazara dokunuyormuş gibi yaparak 1 2 kere özür diledi. O bana dokundukça ürperiyor, titriyordum. O da sanıyorum tahrik olmuştu. Sonra ayağa kalktı, sadece 1 anlığına göğüslerimi kavradı. Ne olduğumu şaşırdım çünkü daha sonra bikinimin üstünü düzeltmeye başladı. Ben yanlış anladım herhalde diye düşündüm. Sonra konuşmaya başladım. Bu bikinin bana küçük olduğunu, sürekli de böyle giyinmenin zor olduğunu, iplerin karışacağını söyledim. Ama kendimi bile şaşırtacak decede seksi olmuştum.

Birden nasıl ağzımdan çıktı bilmiyorum ama nasıl çok seksi değil mi diye soruverdim adama. Titredi resmen ve evet, hem de çok diyebildi sadece. Sürekli çok yakıştı diyordu. Sanki başka türkçesi yok gibi. Sonra nihayet dili çözüldü ve istersen çıkartmama da yardımcı olabilirim dedi. Ben olabilir dedim gerekirse yardım isterim dedi. Sonra soyunmaya başladım hem de bu defa perdeyi hiç kapatmadan. O da sanki bunu fark etmemiş gibi içeri gitti ve dükkanın kapanmasının sesini duydum. Kapıyı da kilitledi. Sonra gelirken aynadan eliyle önündeki kabarıklığı düzelttiğini gördüm. Sonra yanıma geldi ben tam üstümü çıkartmış kendi süt yenimi giymek üzereydim. İçeri girdi ve kabinin perdesini kapattı. Kabin biraz dardı ama görülme riskimiz hiç yoktu. Önüme, bacaklarımın arasına dizlerinin üzerine çöktü. Bikinimin bağlarını çözmeye başladı. İpler tamamen çözüldüğünde belden aşağım çıplak önünde duruyordum. Allahtan tatil için önceden gerekli hazırlıkları yapmış, o acıları çekmiştim. Ama yine de hemen elimle kapatmaya çalıştım. O da elimi tuttu ve yavaşça çekti. Sonra bacaklarımı aralayarak ağır ağır yalamaya başladı. Sırılsıklam olduğumu hissediyordum. Kabinde olmamın mı etkisidir bilmiyorum kapalı alanın da etkisiyle kendimi olaya iyice kaptırmış adeta dünya yıkılsa umurumda değilmiş gibi hissediyordum. Daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Bir süre sonra beni kabindeki o pufun üzerine oturttu, sonra bacaklarımı tamamen ayırdı. Sütyenimi de çıkarıp attı. Zaten arkası bağlı da değildi. Sonra başını tekrar bacaklarımın arasına gömerek delicesine yalamaya ve emmeye başladı ve o an o adamın adını bile biliyordum. Bu da beni daha da tahrik ediyordu. Ellerimle saçlarına asıldım ve başını bacaklarımın arasına bastırdı. Bu onu daha da coşturdu. Şimdi resmen bana saldırıyordu bir taraftan da elleri boş durmuyor, karnımda geziyor, göğüslerimi sertçe okşuyordu. İşe giderken giydiğim topuklu ayakkabılarımı çıkarmadan ayaklarımı omuzlarına koydum. Bir süre sonra soyun dedim.

Bu sözüm üzerine kafasını kaldırdı ve yüzüme baktı. Bir anda yaklaştı ve dudaklarımı emmeye dilini ağzımın içine vahşice sokmaya başladı. Bir taraftan da soyunmaya çalışıyordu. Sonunda başardı. Artık dayanacak halim kalmamıştı. Onu hemen içimde istiyordum. Ve nihayet sertçe içime girdi. Zevkten resmen çıldırıyordum. O da eminim öyleydi. Çünkü o da benim gibi beni bir yandan sertçe sikerken bir yandan da her yerimi rastgele öpüyor, emiyor ve ısırıyordu. Bir süre artık daha fazla dayanamayacağımı hissettim. O da çıkardığım seslerden anlamış olmalı ki bir anda içimden çıktı ve beni pufun üzerinde ters çevirdi. Sonra beni iyice ıslattıktan sonra arkamdan girdi. Acının da etkisiyle ben artık kendimi daha fazla tutamadım ve çığlıklar atarak boşaldım. O da benim boşalmamdan sonra boşaldı. Sonra üzerime yığındı. Bir süre öyle kaldıktan sonra ayağa kalktı. Bende harekete geçtim. Sonra durup sigara içer misin dedim. Gülmeye başladı ve evet dedi..

5 yorum :

  1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Mrb ben Kenan yaşım 29 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler olgunlar kapalı çiftler dullar arayabilir çiftlerle deneyimim var her türlü fanteziye varım 0537 705 20 20 Telde boşalmak isteyen kızlar arayın

    YanıtlaSil
  3. slm ben kenan tanışmak isteyen her yaştan bayanlar arayabilir 05078421347

    YanıtlaSil
  4. Mrb Hayati ben 26 yasinda hafif esmer slimfit vucut yapisina sahip bir erkegim 30-45 yas arasi bakimli olgun kadinlara ilgi duyuyorum... Kendini net ifade edebilen ne istedigini bilen akli basinda kisisel hijyenine gizlilige onem veren doyumsuz ciddi bayanlar benimle iletisim kursun sanal birliktelik tercihim degil... sms kullanmiyorum whatshapp mevcut sadece istanbul 05456340433

    KARSİ CİNSİM HARİCİ ARAMASİN DİREK BANLİYORUM !!!

    YanıtlaSil
  5. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil

 
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free jigolo