İş Seyahatinden Kocamı Boynuzladım

Bir bilişim firmadında çalışan 34 yaşında kumral ve balık etli bir kadınım ,eşim ise devlet memuru . Kıt kanaat geçinyorduk , benim mesailerim de olmasa ay sonunu getiremezdik. Evin yükü , çocukların yükü , krediler bizi zorluyordu , seks hayatımız ise bitmişti nerdeyse. Eşim tutucu biriydi , iş seyahatlerine sıcak bakmaz , giyimimin kapalı olmasını isterdi. Durumunuz sıkışık olmasa çalışmama bile karşıydı. Dolgun göğüslü , etli kalçaları olan biri olduğum için giyim konusu eşim ile tartışmalara yol açardı. 


İş Seyahatinden Kocamı Boynuzladım
İşyerinde patronların ve müdürlerin altına yatanlar daha iyi konumda çalışırken , ben zaten çekingen ve korkak tavırlarımla erkeklere yanaşmazdım bunda eşimin de tavırları etkiliydi. İş arkadaşım Banu hafta sonu iş gezisi için beni de yazmak istediğini söyledi. itiraz edince eşini ikna et yoksa bu şirkete cürüyüp gideceksin dedi. Kafamda bu kadının aklında başka şeyler var diye düşündüm. Aynı gece kavga , gürültü eşimi ikna ettim. Para lazım , yoksa düzlüğü çıkamayacağız diyerek bir şekilde ikna oldu. Cuma sabahı uçakla Ankara'ya gittik. Ben , Banu , Patron Kerem ve ortağı Erdoğan Bey , Ankara Hilton'a geldik. Kerem Bey ve ortağı yol boyunca benimle konuşmaya çalıştı ve iş hayatıma olumlu olacak yönlerini anlatıp durdular. Aynı gece ben ve Banu'yu yemekten sonra bara çağırdılar. Banu elbisemi görünce bu ne köylü işi gibi diyerek beni otel butiğne indirdi ve tek parça üst dokeltesi geniş , altı dizin bir hayli üstünde bir elbise aldırdı. İtirazlarıma rağmen kendi ödedi ve kızım akılı ol etkile işte herşeyi de ben mi söyliyim dedi. İçimde korku ve heyecan hisettim. Bara gittik ,banu zorla bana içki içirmeye başladı. Kerem Bey ve Erdoğan Bey sıkı içiyorlar , br yandan bel altı şakaları yapıyorlar , Banu orospu gibi kahkalar atıyor ben ise ayak uydurmaya çalışıyordum ama çekinlenliğim tutuyordu. Başım döner gibi olmaya başlamış ve midem de hafif hafif tutmaya başlamıştı. Banu beni tuvalete götürdü ve elimi yüzümü yıkattı. Elini ağzıma sokarak kusmamı sağladı ve bir tane hap verdi iyi gelir diyerek. Ben de saf gibi yuttum. 1 saat kadar daha takıldıktan sonra odalara çıkmaya karar verdik. Ben ve Banu aynı odada kalıyorduk. Bizim katta patronlarda indi. Kusmama rağmen hala başım tatlı talı dönüyor ve hafiften isterik bir hale geliyordum. Odaya gelince , patronlarda girdi.. Ben , Yatağın başına oturdum ve Kerem Bey yanıma oturdu. Banu odada kendi kendine dans eder gibi salınıyor , Erdoğan Bey'de ona eşlik ediyor arada sarılıyor , bacak arasına bacağını sokuyor ve sürtünüyordu. Banu bu durumdan zevk alıyordu.

Beni ise ateş basmıştı , Kerem bey elini eteğimin altına sokmuş , bacaklarımı okşamaya ve boynumu öpmeye başlamıştı. Yapma demeye kalktığım anda beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı ve dudaklarıma yapıştı. karşı koymak istesem de vücudum istiyordu. Eteğim kalçalarıma kadar sıyrılmış ve Kerem Bey bir yandan beni öpüyor bir yandan göğüslerimi sıkıyordu. Yan yatağa baktım br ara , Banu Erdoğan Bey'e saksafon çekiyordu. Hangi ara soyunp , yatağa grmişlerdi diye düşünürken , Kerem Bey aşağılara süzülmüş , kilodumu çıkarmış ve amımı yalıyordu. Zevke gelmiştim adeta. Göğüslerim şişmiş , elbise dar geliyordu. Kerem Bey doğruldu ve soyunmaya başladı , ben ise Banulara baktım , Banu Erdoğan Bey'in altında inliyordu. İnanılmaz şeyler söylüyordu ona , haydi erkeğim sik beni , yarağına kurban olayım falan. Ben bu tarz konuşamazdım hiç. Kerem Bey soyunmuş ve benim elbisemi çıkarıyordu. Beni tamamen soyduktan sonra göğüslerimin arasına yarağını koydu ve sürtmeye başladı. Ne yapamıyacağını bilmeyen yeni yetme gibiydim. Oradan yarağını kurtardı ve ağzıma soktu. Eşim bunu sevmezdi ona göre bunu orospular yapardı. Şİmdi ben orospu mu olmuştum ama hoşuma gitmişti ağzımda hissetmek. Kerem Bey'in yarağı odun gibi olmuştu , 17-18 santim rahat vardı. Bacaklarımı omuzuna alarak içim girdi , unuttuğum sikilmeyi hatırladım , inanılmaz bir zevkdi. Bitmemeliydi. Yine yan yatağa baktım , Banu domalmış , Erdoğan Bey arkadan pompalıyordu , sert ve hızlıca. Bu gece tatmadığım bir çok şeyi tadacaktım hissediyordum. Kerem Bey başımı kendine çevirdi ve deli gibi dudaklarımı sömürüyor ve o sırada beni sikmeye devam ediyordu. Durdu ve beni çevirdi arkadan içime girmeye başladı ,, köpek gibi sikiyordu beni. Bu arada Erdoğan Banu'nun üstüne boşalıyordu. Boşalırken çıkardığı sesler çok hoşuma gitmişti. Eşim sessiz sedasız boşalırdı. Kerem Bey tempoyu hızlandırmış ben ise bu arada zaten boşalmıştım ve çıkardığım seslere ben bile inanamıyordum. İçimden çıktı ve sert şekilde kendine çevirdi ve ağzıma verdiği anda boşalmaya başladı. İlk defa sperm tadı alıyordum . İrkildim yüzümü çevirdim , Banu elinde peçeteyle ağzımı siliyor , tükürtüyor ve bir yandan bana gülüyordu , göz kırptı. 

Ertesi gece grup yaptık , sikilmedik yerim kalmadı. Şu an işyerinde iyi para kazanalar sınıfındayım ve para kokusu alan eşim artık iş gezilerine çok ses çıkarmıyor. 

Gönderen : Deste

6 yorum :

  1. K.MARAŞ KENDİNE GÜVENEN BAYANAN BEN DOYMAM DİYENLER EVLİ DUL BEKAR YAŞ ARALIĞIM YOKTUR ÖZELLİKLE OLGUN BAYANLARI BEKLERİM SADECE VE SADECE MARAŞTA OLAN EVİME GELEBİLECEK BAYANLAR ARASIN 507 539 85 49 FACEBOOK SKYPE VEYA TELEFONDAN MUHABBET İÇİN ARAMAYIN SADECE REEL OLARAK SEX YAPMAK İSTEYENLERİ BEKLERİM YAŞIM 25 1.74 BOYUNDAYIM HAFTA İÇİ AKŞAM 5 TEN SONRA MÜSAİTİM HAFTA SONU SAAT FARKETMEZ ARAYIN GÖRÜŞELİM MUTLU ROMANTİK VE HARİKA BİR SEX İÇİN BEKLİYORUM...

    YanıtlaSil
  2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz…

    YanıtlaSil
  3. adım erdem 29 yaşında 1.80 boyunda esmerim sanal sex seven bayanları telefonda boşaltmayı boşaltmayı seviyorum bekliyorum 0541 809 5585

    YanıtlaSil
  4. ATES DUSURUCU: Selam istanbu avrupa yakasini atesi tavan yapmis bayan lar ve Evli ciftler rakipsiz Mert emrinize amade olmak icin burda esmer cokalata tenli atletik vucutlu temiz ve bakimli bir sex makinasiyim doymak bilmeyen bayan lar doyurmak icin ayaginiza kadar geliyorum arayin farki yasayin iste numaram 05363335738 UYARI kalbi tansiyonu ve bos muhabet icin aramayin saygilar

    YanıtlaSil
  5. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim. Volkan 0545 697 63 00 Adana ve çevresi

    YanıtlaSil
  6. istanbuldan seksi seven sırdas dost olabılecek bırını arıyorum kendıne guvenıp tanısmak ısteyenler arasınlar 0532 701 97 35

    YanıtlaSil

 
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free jigolo