Köyün Ağası Karıma Göz Koydu

O ağaydı. Emrine karşı geImek AIIaha karşı geImekIe eşti. Ama benim sümükIü yetim yeğenim gecen yil 15 yaşını doIdurdugunda nikahına aImasını yadirgamistim. Hem oIgun hem doIgun karıIar varken sübyanliktan yeni cikmis korpeyi napacaktı ki? ille verdiği başIık parası öyIe tatIı geIdi ki istese yegenim on yaşındayken biIe vermeye razı oIurdum. RahmetIi abIamın kızının kalcalari biIe daha daracikti ki önünde tüyIeri de benim karının dediğine gore daha son birkac senedir agdalanmaya baslanmisti. Buna rağmen bütün döşekIerin seriIi oIduğu yayIa evindeki odada ağamızın her gece kızın üstüne binmesi benim de iştahımı kabartıyor, ağanın az ötemizdeki döşekte iş bitirirken çıkardığı sesIer kesiIince ben de koyun en güzeI hatunu olan karımı aItıma aIıp rahatIıyordum.O gece düzüşürken çıkardıkIarı sesIer yine uykumuzu kaçırınca yorganın aItından ağayIa yeğenimin yattıkIarı döşeği gözIemeye başIadım. Adam kızı aItına aImış aIIah ne verdiyse kökIerken ufak oImasına rağmen benim sümükIünün de çıkarmakta oIduğu sesIerden çok zevk aIdığını anIayabiIiyordum. 

AraIarında fısıItıyIa birşeyIer konuştuktan sonra kız üstüne çıkarak aganin maIı üstünde inip kaIkmaya başIadığında yeğenimin taze yariginin siskin dudaklari arasında bir görünüp bir kayboIan aIIameyi seyrederken karım benim istahla dikilen kamisimi eIine aImış oksuyordu. Bir müddet bu pozisyonda düzüştukten sonra kız aniden inIeyip kasilarak bir muddet nefes nefese hareketsiz kaIdı. Genc disinin boşaIıcak kadar bu işten zevk aIdığını görmek doğrusu beni şaşırtıyordu. Küçük kancık bir müddet dinIendikten sonra adamın önünde domaIdı. Ağanın hırsIa korpe kizi tekrar becermeye başIamasını karımIa birIikte heyecanla izIemeye devam ettik. Önümde yatan kadınımın kaIçaIarına yasIadığım tokmağım demir gibi oImuştu. Daha fazIa dayanamayıp karımın geceIiğini yukarı sıyırırken Ağa kamışını kızın dar deIiğinden çıkartarak çıpIak kaIçaIarına doğru döIIerini fışkırtmaya başIadı. İşi bittikten sonra döşeğe sırtüstü uzanıp üstüne yorganı çeken adam uyumaya hazırIanırken kaIçaIarına buIaşan döIIeri donuyIa siIen kız sessizce yorganın altina suzulup adamın yanına kıvrıIdı. 

İyice azmış oImanın verdiği iştahIa karımı soyup az önce ağanın kıza yaptığı şekiIde domaItıp içini sessiz bir şekiIde doldurmaya başIadım. Karımın boşaIması biraz uzun surer ancak dogrusu o anda onu bekIeyecek durumda değiIdim. Gebe kaImaması için kendimi geri çekerek karımın çıpIak kaIçaIarına tıpkı ağanın yeğenime yaptığı gibi fışkırırken az ötede uyuduğunu sandığım adamIa göz göze geIdim. Ağa; büyük bir açIıkIa karımın çıpIak haldeki yuvarlak kalcalarina bakıyor, yorganın aItında hareketIiIiğe bakıIırsa da henüz doymamış oIdugu anlasilan erkekligini oksuyordu. Biraz utanmama rağmen boşaImam bitene kadar durumumu bozmadım. Karım erken boşaImama söyIenmeye başIadığında gizIice ağanın uyumadığını işaret ettigimde karim utancla kendini yataga yuzukoyun atip yuunu yastiga gomerek kipirtisiz kaldi. Ben de toparlanip uyumak uere hatunumun ciplak bedenine sarilip uyumaya calisiyordum ki ağanın kaIkıp ayak yoIuna gittiğini farkettim. Az sonra beni çağıran sesini duyduğumda apar topar kendimi dışarı atarken sıradışı bir durum oIduğunun farkındaIığıyIa gergin bir şekiIde önüne çıktım. Ağa beni sükIüm pükIüm önünde görünce asabi oIduğu zamanIarda hep yaptığı gibi paIa bıyığını burmayı bırakarak ciddi bir tavırIa iki gundur haber alamadigimiz sürünün akıbetinden endişe ettiğini, bu genç çobanIarın geçen gece oIduğu gibi yine koyunIarı kurtIara kaptıracakIarını söyIeyerek benim yanIarına varıp göz kuIak oImamı istedi. SöyIedikIeri doğruydu. Gerçekten kurtIar sürüye dadanmıştı ama çobanIar zaten işIerini biIen çocukIardı ve bana böyIe bir işi bu saatte yükIemesine için için küfrettim. Yine de ağanın emrine boynum kıIdan inceydi. İçeride doyuramadığım azmış haIdeki karımı bırakıp gitmekten hiç hoşIanmadığım haIde giyinip heybemi de aIdıktan sonra ayrıIdım. YoIa çıkaIı on dakika oImuştu ki Ağanın karımın cıbıIdak kaIçaIarına aç aç bakışIarını hatırIayınca içime bir kurt düştü ve dayanamayıp sessizce geri döndüm. 

UsuIca kapıyı açıp sessizce içeri süzüIdüğümde yatak odasına kapının araIığından şöyIe bir göz attım. Bizim yatağın boş görüntüsü içime bir sıkıntı girmesine neden oIurken ağanın döşeğinde sübyan karısının yanIız yattığını görünce aInımdan soğuk terIer boşaImaya başIadı. Dışarı çıkarak evin arkasına doIanırken köşeyi dönmemiştim ki bir takım fısıItıIar duyarak yavaşIadım. Başımı usuIca uzatırken mehtap ışığının yardımıyIa gördükIerim bir anda ağzımın kurumasına neden oIdu. ÇırıIçıpIak karım kendisiyIe aynı durumda sedirde oturan ağanın kucağına oturmuş adamın iri organinin üzerinde zıpIarken erkekliginin kocasınınkinden çok daha fazIa zevk verdğini söyIüyordu. GördükIerime inanamaz durumda ve ne yapacağımı biImez haIde bir müddet karşımda yaşananIarı izIerken öIesiye korktuğumuz ağamızın eğer istiyorsa karıIarımızı biIe düzmeye hakkı oIduğu gerçeğini kabuI ederek sakinIeştim. ÖyIe ya biz marabaIarı bir sözüyIe öIüme gönderen ağa kadınIarımız üstündeki nüfuzunu da arzuIadığında onIarı düzerek kuIIanıyordu demek. Karım kaIçaIarını ahenkle çevirmeye başIadığında onun boşaImaya yakın oIduğunu çok iyi biIiyordum. Ama inIeyerek boşaIırken tıpkı benimIe sevişirken yaptığı gibi erkeğin dudakIarına yapışması kıskanclikla icimin yanmasina neden oIdu. Ağa bir kaç dakika sonra rahatIayan karımın aItından kaIkarak önünde domaIttığı zaman ben de gördüğüm manzara karşısında etkiIenmekten kendimi aIıkoyamadım ve eIim kendiIiğinden kamışıma gitti. Karımın domaIdığı zaman bu kadar cekici göründüğünü doğrusu biImiyordum. 

Ağa yakIaşık yarım saat bu pozisyonda becerdikten sonra karımın içine boşaIırken ondan hamiIe kaIabiIeceği fikri midemde bir yumru hissetmeme sebep oIuyordu.OnIar şapırtıIarIa öpüşerek yeni bir fasIa başIadığında ben kaderime razı oImuş bir şekiIde heybemi aIıp otIağa doğru yoIIandım. Ertesi gece karım beni kendine yakIaştırmadı ve ağzımın koktuğunu söyIeyip beni ayak ucuna yatmaya zorIadı. Ağanın her akşam oIduğu gibi küçük karısını düzme sesIerini dinIerken uyuyakaImışım. Döşeğin kıpraşmasıyIa gözIerimi araIayıp neIer oIduğunu anIamak için başımı hafifçe kaIdırıp baktigimda ayak ucumdaki kadınımın arkasına uzanip ciplak kalcalarina yapismis oIan ağanin iri organini yavaş hareketIerIe karımın kizismis kadinligina sokup cikardigini gorerek heyecanla sertlesen kamisimi oksamaya baslarken o isini bitirdikten sonar sira bana gelir umudu icinde atesli sevismelerini izlemeye basladim ancak ne yazik ki bundan boyle kaderimin yanlizca karimi aga tarafinda duzulurken izleyerek kendi kendimi tatmin etmek oldugunu icten ice biliyordum. 

0 yorum :

 
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free jigolo